مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ٢۰٢٢ قطر در قاره اروپا با برگزاری ۲ دیدار از گروه E پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ٢۰٢٢ قطر امشب از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران ۲ دیدار از گروه E برگزار شد.

بلژیک ۳ - استونی یک

تیم ملی فوتبال بلژیک صدرنشین این گروه میزبان استونی بود و در دقیقه ۱۱ کریستین بنتکه گل اول را برای بلژیک به ثمر رساند تا نیمه اول را بلژیکی‌ها با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم نیز یانیک کاراسکو در دقیقه ۵۳ گل دوم را  وارد دروازه استونی کرد. اریک سورگا مهاجم استونی نیز موفق شد، در دقیقه ۷۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما بلافاصله تورگان هازارد در دقیقه ۷۴ بازی گل سوم را برای بلژیک به ثمر رساند. در پایان بلژیک موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد استونی بگذرد و با این پیروزی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

ولز ۵ - بلاروس یک

تیم ملی فوتبال ولز برای کسب جایگاه دوم در این گروه محکوم به شکست بلاروس بود و آن ها بازی را نیز هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۲ آرون رمزی ستاره ولزی‌ها موفق شد، گل نخست را وارد دروازه بلاروس کند و در ادامه بازی نیز ولز حملات خود را بر روی دروازه بلاروس بیشتر کرد و در دقیقه ۲۰ نکو ویلیامز توانست گل دوم  را نیز  به ثمر برساند. در نیمه دوم بازی نیز آرون رمزی در دقیقه ۵۰ توانست از روی نقطه پنالتی دروازه بلاروس را باز کند تا در این بازی دبل کند. بن دیویس نیز در دقیقه ۷۷ گل چهارم را وارد دروازه بلاروس نگون بخت کرد. تک گل بلاروس را در این بازی کانتسوی در دقیقه ۸۷ وارد دروازه ولز کرد، اما ولزی‌ها در واپسین دقایق بازی نیز دست از حمله برنداشتند و در دقیقه ۱+۹۰ توسط وین هنسی به گل پنجم رسیدند تا در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود ولز به پایان برسد.

در جدول این گروه بلژیک با ۱۹ امتیاز صدرنشین است و به جام جهانی صعود کرد و تیم‌های ولز با ۱۴ امتیاز، جمهوری چک با ۱۱ امتیاز، استونی با ۴ امتیاز و بلاروس با ۳ امتیاز در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار