مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه یک هزار نفر از شهروندان استان برای بهره‌مندی مسکن در طرح جهش تولید مسکن نام‌نویسی می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: براساس آخرین گزارشات دریافتی از حوزه معاونت مسکن این اداره کل ۲۶ هزار و ۲۷۰ نفر از شهروندان استان از ۲۸ مهرتاکنون در هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین آمار به ترتیب با ۱۹ هزار و ۳۵۵ نفر به شهر زاهدان و پنج هزار و ۱۶۵ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان این طرح می‌توانند تا ۲۸ آبان جاری از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند تصریح کرد: استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بر تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن تاکید کرد و اظهارداشت: از آنجایی اراضی مورد نیاز جهت احداث واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن از طریق شناسایی اراضی الحاقی، اراضی قابل تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج و اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند زمین‌های مازاد خود را به طرح جهش تولید مسکن اختصاص دهند تا به خانه‌دار شدن مردم سرعت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های این اداره کل زمین ساخت واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن در سال نخست در شهر‌های تحت پوشش تامین شده و به مروز امکان ثبت‌نام برای سایر شهر‌ها استان نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار