مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: ۱۲۰ هزار و ۷۳۵ دُز انواع واکسن کرونا در این شهرستان به گروه‌های هدف و اولویت دار تزریق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، داوود آتشی اظهار داشت: بیش از ۷۴ هزار نفر از مردم شهرستان سردشت دز اول و ۴۶ هزار نفر نیز دز دوم واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده اند.

وی ادامه داد: روز گذشته تنها ۳۱ دز واکسن کرونا در سردشت تزریق شده که هفت دز برای بار نخست بوده و ۲۴ دز نخست مرحله دوم بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ واکسیناسیون رتبه آخر استان را دارد، گفت: تاکنون ۳۵۳ نفر شامل مجموعه کادر درمانی و افراد واجد شرایط ۶۰ سال به بالا که حداقل ۲ ماه از نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته، دز سوم خود را نیز دریافت کردند.

آتشی بیان کرد: هم اکنون یک مرکز شهری واقع در سالن ورزشی حجاب بانوان، سه مرکز شهری و روستایی واقع در شهر‌های "نلاس"، "میراوه" و "ربط" و پنج مرکز روستایی در "بیوران سفلی"، "گل کندیک"، "اسلام آباد"، "بناویله حاجی مینه" و "بریسو" درحال خدمات رسانی و تزریق واکسن به افراد واجد شرایط هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سردشت بالای ۱۲ سال سن دارند، اظهار داشت: واکسن تمام این افراد در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم با اتمام آن وضعیت قرمز مقابله با کرونا را به حالت عادی برگردانیم.

وی تاکید کرد: تنها راه شکست ویروس کرونا علاوه بر تزریق واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است، بر این اساس از تمام شهروندان درخواست داریم ما را در این بحران به وجود آمده یاری دهند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.