مدیرکل امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری آذربایجان شرقی گفت:امروزه مدیریت شهری با چالش‌های زیادی روبرو بوده و با دیدگاه‌ها و افکار سنتی شهر اداره نمی‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،منصور طالب پور مدیرکل امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری آذربایجان شرقی در آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر خوشه مهر با بیان اینکه توزیع ناعادلانه ثروت مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی را به وجود آورده است؛ گفت: شهر بناب نیز با این پدیده دست و پنجه نرم می‌کند.

اوبا بیان اینکه برای مدیریت شهری به داشتن مدیران باتجربه نیازمند است؛ افزود: امروزه دیگر با دیدگاه‌های سنتی و افکار سنتی نمی‌شود شهر را اداره کرد و باید با بالابردن دانش و اطلاعات خود انتظارات مردم را برآورده کنیم.

او یادآور شد: در اجرای پروژه‌ها مشارکت‌های مردمی حرف اول را می‌زند و اگر مردم را در اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری با خود همراه کنیم، قدم‌های خوبی را در توسعه و عمران و آبادانی شهر خواهیم برداشت.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۳۰ ماهه یوسف زاده شهردار سابق خوشه مهر، پرویز کشاورز را به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.