خلیلیان گفت: حضوری شدن مقاطع تحصیلی در خوزستان بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در محل استانداری برگزار شد، گفت: بازگشایی مقاطع مختلف تحصیلی در استان خوزستان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او افزود: ستاد استانی کرونا و دستگاه‌ها اجرایی بر توسعه و تکمیل واکسیناسیون همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تمرکز داشته باشند.

خلیلیان همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌ها در کشور به سمت عادی شدن پیش می‌رود لذا باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی همه دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از مدیران و دستگاه‌هایی که در زمینه واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها موفق عمل کرده‌اند از این دستگاه‌ها خواست تجربه خود را در اختیار سایر مدیران قرار دهند تا عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشیم.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه مصوبه‌های قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان لازم الاجرا است گفت: نقشه راه هر شهرستان از سوی توسط فرمانداران با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.