کریمیان گفت: ۱۰ هزار و ۸۳۲ نمونه کرونا طی سه هفته نخست آبان ماه در ایلام به ثبت رسید و مجموع نمونه گیری کرونا از ۲۵۳ هزار عبور کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمد کریمیان ، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه نمونه گیری کرونا در ایلام از ۲۵۳ هزار عبور کرده ، اظهار داشت: همچنین در آبان ماه میزان مبتلایان کرونا استان کاهش یافته است و این میزان از یک هزار و ۱۹۰ نمونه مثبت در مهرماه به ۶۷۲ مورد مثبت در آبان ماه کاهش یافته است.

او میزان مبتلایان کرونا طی سه هفته نخست آبان ماه را ۲ هزار و ۱۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: با افرایش درصد پوشش واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان میزان مبتلایان آبان ماه در مقایسه با مهرماه کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص واکسن دریافتی به استان نیز افزود: تاکنون ۸۱۲ هزار و ۶۷۷ واکسن کرونا وارد این استان شده است که از این تعداد ۶۸۵ هزار و ۷۴۴ دز تزریق شده است.

کریمیان توضیح داد: از مجموع واکسن‌های کرونا تزریق شده در استان ۳۸۸ هزار و ۷۷۲ دز مربوط به نوبت اول و ۲۹۴ هزار و ۹۴۹ دز مربوط به نوبت دوم است.

او به درصد پوشش واکسن کرونا مقطع سنی ۱۲ الی ۱۸ سال استان اشاره کرد و بیان داشت: ۷۹ درصد از افراد مقطع سنی ۱۲ الی ۱۸ استان تاکنون واکسن کرونا تزریق کردند.

کریمیان ادامه داد : تاکنون ۸۲ درصد کل جمعیت استان دز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.