بی‌احتیاطی پسر نوجوان باعث شد طعمه یک کروکدیل شده و هیچ وقت از شنای خطرناکش باز نگردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از   Harian metro، پسر نوجوانی که در کشور مالزی ناپدید شده بود، جسدش، درحالی که نیمی از بدن و هر دو دستش گم شده بود، پیدا شد. به نظر می‌رسد این نوجوان توسط یک کروکودیل خورده شده باشد. پسر نوجوان قربانی 17 ساله بود که در ساعت 9:30 صبح توسط روستاییان آن منطقه در فاصله حدود دو کیلومتری از آخرین مکانی که گم شده بود، شناور پیدا شد.

پیدا شدن جسد پسری نوجوان و نبود نیمی از بدن + عکس


سخنگوی مرکز عملیات سازمان آتش نشانی و نجات مالزی گفت: جسد را تحویل گرفتیم و برای اقدامات بیشتر به پلیس تحویل دادیم. جسد مقتول زمانی که کمرش جدا شده بود و دست‌هایش گم شده بود در وضعیت ناقص پیدا شد.

پیدا شدن جسد پسری نوجوان و نبود نیمی از بدن + عکس


بر اساس شهادت دوست این پسر نوجوان، در شب گذشته، مقتول و دو تن از دوستانش در اسکله کنار رودخانه ،نشسته بودند که ناگهان مقتول پیراهن خود را درآورد و به درون رودخانه شیرجه زد که این رفتار عجیبی تلقی می شود؛ دوستانش که متوجه شدند مقتول پس از سه دقیقه روی سطح آب ظاهر نشده، هر دو به دنبال دوستشان به داخل رودخانه پریدند اما تلاش آنها ناکام ماند. آنها، این حادثه را به ساکنان خانه اطلاع دادند و سپس آتش نشانی را از این امر با خبر کردند. عملیات نجات و جستجو برای این پسر نوجوان با دریافت اطلاعات شروع شد، اما تاریکی شب شرایط را سخت کرده بود که جستجو را با مشکل مواجه کرد.

پیدا شدن جسد پسری نوجوان و نبود نیمی از بدن + عکس


در نتیجه این عملیات با حضور چهار عضو ایستگاه آتش نشانی و با کمک روستاییان آن منطقه ادامه یافت. در پی این جستجوها ظاهرا کروکودیلی که در رودخانه بوده است به این پسر آسیب زده و او را به کام مرگ کشانده است.

پیدا شدن جسد پسری نوجوان و نبود نیمی از بدن + عکس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار