سرهنگ امانتی گفت: ۳۴ مدرسه متوسطه اول در خراسان جنوبی، مجری طرح شهید بهنام محمدی هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ امانتی مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس استان گفت: این طرح به منظور تحقق برنامه‌های مدرسه انقلابی، دانش آموز انقلابی اجرا می‌شود.

او افزود: طرح شهید بهنام محمدی به عنوان سند اعتلای بسیج دانش آموزی شناخته شده و امسال چهارمین سالی است که این طرح در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

سرهنگ امانتی اظهار کرد: ۳۴ آموزشگاه متوسطه اول مجری این طرح هستند و ۱۰۹ سرگروه در مدارس برنامه‌های مربوط به طرح شهید بهنام محمدی را دنبال می‌کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هر مدرسه ۳ سرگروه حضور دارند، بیان کرد: در برخی مدارس که تعداد دانش آموزان بیشتر است، ۵ سرگروه فعال هستند.

او با بیان اینکه این طرح ۳ ضلع مدرسه، مسجد و خانه را به یکدیگر متصل می‌کند، عنوان کرد: طرح شهید بهنام محمدی هم جهت با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می‌شود و ۹ مرحله برنامه در آن برگزار می‌شود.

سرهنگ امانتی تصریح کرد: هر مدرسه در ۴ محور دانش آموزان، مدیران، اولیاء و سرگروه‌ها فعالیت می‌کند و محتوا‌های طرح در پیامرسان بله بارگذاری می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ها در دو محور جهاد علمی و بازسازی مدارس برگزار می‌شود و طرح جهاد آموزشی نیز در تابستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار