مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به تداوم پروژه‌های آسفالت و روکش در سطح شهر، گفت : در حال حاضر ترمیم آسفالت در تمام نقاط شهر در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عرفان متعبد مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه کمتر معبر اصلی در سطح شهر دچار مشکل آسفالت است، گفت : در هر هشت منطقه کار‌های شناسایی و ترمیم آسفالت معابر و کوچه‌ها در حال انجام است.

او گفت : با شروع به کار سرپرست جدید شهرداری کرمانشاه عملا اقدامات در حوزه آسفالت و ترمیم و روکش آسفالت سرعت بیشتری گرفته و چند معبر جدید نیز طی این مدت احداث شده است.

او افزود: از جمله این معابر، معبر انتهای شهرک صادقیه به بلوار خلیج فارس است، از ابتدای کیهانشهر هم معبری به پروژه‌های مسکن مهر وصل می‌شود که بصورت یک بلوار کامل بهسازی و آسفالت شده است.

متعبد با اشاره به فعالیت سه اکیپ پخش آسفالت در سطح شهر افزود: در تمام نقاط شهر در هر کوچه و معبری که مشکل آسفالت داشته باشیم کار ترمیم آن در دستور کار قرار گرفته و به ترتیب درحال انجام است.

او ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر کمبود آسفالت جهت ترمیم آسفالت کوچه‌ها و معابر نداریم.

این مسئول گفت: برخی معابر هستند که آسفالت آن‌ها دچار مشکل جدی است و ۹۰ درصد آن از بین رفته که در این موارد روکش آسفالت در دستور کار قرار دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.