مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تاکنون ۲۶ واحد در ناحیه صنعتی ده فاضل نی ریز با اشتغال ۳۵۰ نفر در مرحله بهره برداری و ۲۴ واحد نیز درمرحله ساخت وساز قراردارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس  پس از بازدید از این ناحیه صنعتی در جلسه بررسی و رفع مشکلات این ناحیه صنعتی که با حضور اعضای هیات مدیره این ناحیه صنعتی برگزار شد، از واگذاری امور راهبری این ناحیه صنعتی به صنعتگران مستقر در آن خبر داد و گفت: در این زمینه با تشکیل شرکت خدماتی و انتخاب اعضای هیات مدیره توسط واحد‌های صنعتی، این ناحیه صنعتی به صنعتگران مستقر در آن واگذار شد.

او افزود: بر اساس قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امورشهرک‌های صنعتی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی که بیش از ۵۰ درصد اراضی آن واگذارشده مشمول واگذاری به شرکت‌های خدماتی می‌شوند و در این زمینه بر اساس اساسنامه بارعایت مفاد قانون تجارت نسبت به تشکیل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اقدام شد.

فتوحی هدف اصلی شکل‌گیری شرکت‌های خدماتی را ایجاد بستر مناسب برای هم‌فکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و گفت: اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های خدماتی به‌ عنوان منتخب صنعتگران، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه در تعامل با شرکت شهرک‌های صنعتی در ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات نقش مهمی برعهده دارند.

او در ادامه با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۴۶ هکتار اراضی است، گفت: از این میزان، حدود ۳۰ هکتار را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد که تاکنون درقالب ۵۰ قرارداد اراضی صنعتی به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: تاکنون ۲۶ واحد در این ناحیه صنعتی با اشتغال ۳۵۰ نفر در مرحله بهره برداری و ۲۴ واحد نیز درمرحله ساخت وساز قرار دارد.

فتوحی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای تمامی امکانات است، گفت: واحد‌هایی مطرحی نظیر رسینگ اسپورت در این ناحیه مستقر هستند و این ناحیه صنعتی با استقرارواحد‌های تولید سبدمیوه یکی از مهمترین مراکز تولید این محصول در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار