آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان در تالار هنر اصفهان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   ، آئین اختتامیه سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، هنرمندان اصفهانی و عموم مردم در تالار هنر اصفهان برگزار شد و از برگزیدگان این دوره از جشنواره تقدیر به عمل آمد.


"بانو آئویی"، "در سوگ شب هزار و یکم"، "مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده"، "پک"، "غلامرضا لبخندی"، "ترانه‌ای برای آیدا"، "خط قرمز"، "یک اتفاق ساده... " و "دویچلند" از جمله تئاتر‌های راه یافته به سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان بودند.

در حاشیه آئین اختتامیه سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان یاد و خاطره حسن کریمی هسنیجه، هنرمند پیشکسوت، داور دوره‌های پیشین جشنواره و استاد تئاتر گرامی داشته شد و همچنین از خانواده وی تقدیر به عمل آمد.

بر اساس آرا هیئت داوران نمایش‌های "مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده" در بخش گریم و طراحی نور، "خط قرمز" در بخش پوستر و بروشور، "مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده" و "بانو آئویی" در بخش طراحی لباس، "مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده"، "بانو آئویی" و "غلامرضا لبخندی" در بخش طراحی صحنه، "مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده"، "بانو آئویی" و "در سوگ شب هزار و یکم" در بخش موسیقی، "غلامرضا لبخندی"، "پک" و "دویچلند" در بخش بازیگری مرد، "در سوگ شب هزار و یکم"، "مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده"، "پک"، "دویچلند" و "بانو آئویی" در بخش بازیگری زن، "یک اتفاق ساده.. " و "دویچلند" در بخش نمایشنامه‌نویسی، "بانو آئویی"، "مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده"، "یک اتفاق ساده.. " و "دویچلند" در بخش کارگردانی برگزیده شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.