کارگاه آموزشی مستند پرتره با حضور مهدی رخشانی از سوی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زاهدان پس از ۲ روز در زابل بکار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیمین سرابندی مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان ایران سیستان وبلوچستان گفت: نمایش فیلم خطوط ناپیدا با حضور کارگردان و شخصیت اصلی فیلم و ورکشاپ مستند پرتره به مدت ۲روز برای علاقمندان به فیلم سازی در زابل برگزار شد.

سیمین سرابندی افزود: این کارگاه آموزشی و نمایش فیلم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، انجمن سینمای جوانان ایران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگی انجمن سینمای جوان در مجتمع فرهنگی هنری زابل برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون در زابل تک‌درس فیلم نامه نویسی، کارگاه مستند با حضور بهترین اساتید از سوی انجمن سینمای جوانان ایران سیستان وبلوچستان برگزار شده و علاقمندان به فیلم سازی در زابل به خوبی استقبال کرده‌اند به طوریکه این روند آموزش در زابل در حوزه فیلم سازی ادامه دارد.

مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زاهدان بیان کرد: آموزش یکی از اولویت‌های دفتر انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سیستان وبلوچستان است و در تمام شهرستان‌های استان به مرور زمان این آموزش‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جوانان مستعهد و علاقمند زیادی در حوزه فیلم سازی سیستان و بلوچستان هستند که با توجه و حمایت از آن‌ها می‌توان آثار خوبی در این استان تولید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار