رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمبود متخصص شهرستان تفرش به علت برخی قوانین مصوب، با حضور سایر متخصصین جبران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در روز پنج شنبه مورخ ۲۰ آبان ماه در کنار مراسم افتتاح دستگاه اکسیژن ساز، بازدیدی از مرکز درمانی تفرش به عمل آمد و خداراشاکریم که شاهد وضعیت خوب و مناسبی بودیم و کمبود متخصص شهرستان تفرش به علت برخی قوانین مصوب، با حضور سایر متخصصین جبران شد که این مهم کاهش نارضایتی مردم و فشار بر روی متخصصین را به دنبال داشت.

او ادامه داد: سرکار خانم دکتر حسینی به مجموعه پزشکان متخصص شهرستان تفرش افزوده شد و همچنین حضور دو روزه سرکارخانم دکتر کریمی از متخصصین قدیمی این شهر که مردم این خطه به علم و اخلاق ایشان اعتقاد بسیار دارند، از دیگر خبرهای مسرت بخش می باشد و ایشان در دو روز آخر هفته هم اقدامات آندوسکوپی و دستگاه گوارش و هم ویزیت سرپایی بیماران خود را انجام دهند و در حال حاضر متخصصین جراح به صورت ماهانه در شهرستان مقیم شده اند.

دکتر زیلابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در این مراسم گفت: با حمایت خیرین محترم، در عرض دو ماه راه اندازی این بخش صورت پذیرفت.

او افزود: به علت بالا بودن میزان امواج صوتی ساختمان که حدود ۷۰دسیبل است، از بتن‌های ۸لایه استفاده شد تا این میزان را به ۳۰تا۳۵دسیبل کاهش دهد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.