پسر یک پلیس در هند با ربودن اسلحه پدرش اقدام به سرقت از بانک کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران پلیس در هند پسر همکار خود را که اقدام به سرقت از بانک محلی کرده بود دستگیر کردند. این پسر جوان با ربودن اسلحه پدرش به همراه دوست خود دست به سرقت از بانک زده بود. این سارق که هویتش «جایدِو نایاک» اعلام شده موفق شد با ورود به بانک و ایجاد رعب و وحشت مقادیری از پول‌های بانک را سرقت کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این سارق و همدستش موفق به ربودن ۱۵۰ هزرار رویپه از یک بانک غیر دولتی شدند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی هند منتشر شده لحظه فرار او به همراه همدستش از مقابل بانک را نشان می‌دهد. در این ویدئو او پس از سرقت پول‌ها در حالی که سوار بر موتورسیکلت همدست خود شده است اقدام به فرار می‌کند. در لحظه فرار، این پسر جوان با اقدام به تیراندازی به سمت مامور پلیس تلاش کرد تا از محل سرقت فرار کند.


بیشتر بخوانید


در ادامه تعقیب و گریز پلیس و سارقان هر دو سارق به دام افتاده و دستگیر شدند. در جریان تیراندازی ماموران پلیس و سارقان یکی از آن‌ها دچار جراحت شد که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. پلیس هند نام پدر این سارق را که خود افسر پلیس هند است اعلام نکرده است. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار