به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا احمدی مسئول روابط عمومی و فرهنگی کانونهای خدمت رضوی استان کرمان، نقش رسانه در انتشار فعالیتهای فرهنگی و مذهبی را حائز اهمیت دانست و گفت: خادمیاران رسانهای باید به عنوان رابط و پل ارتباطی کانون خدمت رضوی و جامعه با استفاده و مشارکت اصحاب رسانه، پایگاههای خبری و رسانههای مکتوب زمینه را برای توسعه فرهنگ و معارف رضوی مهیا نمایند.
او با تقدیر از عملکرد مسئولان روابط عمومی و رسانه شهرستانها و کسب رتبه برتر تولید خبر کشور به همت خادمیاران استان کرمان، افزود: استان کرمان دارای پتانسیل و ظرفیت رسانهای عظیمی است که می تواند با برنامه ریزی صحیح خادمیاران رسانهای امام رضا علیه السلام با تولید اخبار دقیق و انعکاس سریع از طریق پایگاههای خبری برخط و فضای مجازی به جایگاه و رتبه اول کشور دست یابد.
او با بیان اینکه برنامههای محوری کانونهای خدمت رضوی در چهار بخش دهه کرامت، دهه آخر صفر، پویشها و برنامههای جاری تقسیم می شود، بیان کرد: خادمیاران رسانه و روابط عمومی باید کارهای نو و خلاقانه در مناسبتها داشته باشند.
احمدی گفت: رسانه باید باخلق آثار نو و مبتکرانه در بستر فضای مجازی حال و هوای حرم مطهر رضوی را در شرایط بیماری کرونا به جامعه منتقل کنند.
انتهای پیام/ی