هشدار اف بی آی به شرکت های آمریکایی در خصوص هکرهای ایرانی!

اف بی آی مدعی شد هکرهای ایرانی به دنبال اطلاعات حساس به سرفت رفته از سازمانهای خارجی وامریکایی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد طبق اطلاعاتی که توانسته کسب کند، «اداره تحقیقات فدرال آمریکا» (اف بی آی) در هشداری که برای شرکت‌های آمریکایی فرستاده، مدعی شده هکر‌های ایرانی به دنبال وب سایت‌های مجرمان سایبری برای کسب اطلاعات به سرقت رفته از سازمان‌های آمریکایی و نیز خارجی هستند؛ اطلاعاتی که به ادعایی این سازمان می‌تواند در تلاش‌های آتی برای هک این سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

طبق اعلام سی ان ان، اف بی آی در توصیه نامه‌ای که در تاریخ ۸ نوامبر برای شرکت‌های آمریکایی فرستاده، مدعی شده هکر‌های ایرانی به انجمن‌های اینترنتی «دارک وب» (وب تاریک) که در آنجا افراد کلاهبردار اطلاعات قربانیان شان را به مانند ایمیل‌های به سرقت رفته و تنظیمات شبکه افشا می‌کنند، علاقه مندی نشان داده است. در این گزارش ادعا شده است اف بی آی نگران است گروه‌های هکری ایرانی ممکن است از این اطلاعات برای پیدا کردن راهی برای نفوذ به شبکه شرکت‌های آمریکایی در آینده استفاده کنند.
همچنین در این توصیه نامه‌ای که اف بی آی برای شرکت‌های آمریکایی فرستاده است، ادعا شده: در صورتی که اطلاعات شما قبلا به خطر افتاده، اف بی آی به شما توصیه می‌کند در نظر داشته باشید هرگونه استخراج داده‌ای می‌تواند به عنوان اهرمی به عنوان فعالیتی مخرب علیه شبکه شما مورد استفاده قرار گیرد.

سی ان ان گفته است که از اف بی آی درخواست کرده تا در خصوص ارسال این توصیه نامه به شرکت‌های آمریکایی توضیح دهد؛ اما به ادعای سی ان ان، مشخص نیست کدام گروه هکری در پشت این فعالیت‌ها قرار دارد و آیا آن‌ها با دولت ایران در تماس بوده اند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار