دو پایگاه سلامت شهری به همت خیر نیک اندیش اراکی در گلمورتی دلگان و بزمان ایرانشهر ساخته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در مراسم کلنگ زنی  طرح ها، گفت: هریک از  پایگاه‌ها با ۱۷۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به کمک حاج محمد پویان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به این که این پایگاه‌های سلامت به صورت کاملا خیری ساخته می‌شود، افزود: قرار است این دو مرکز تا چهار ماه آینده در اختیار مردم بزمان و دلگان قرار گیرد.

وی با بیان این که در سه سال گذشته خیران زیادی در جنوب سیستان و بلوچستان فعالیت کرده اند، افزود: در این مدت ۲۷ مرکز سلامت و درمان در جنوب استان با تلاش خیران ساخته و تحویل مردم شده است.

ادای احترام به مزار شهدای گمنام شهر بزمان و دلگان و دیدار با مردم این دو شهراز دیگر برنامه‌های سفر یک روزه دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور بود.

مسئولان و مردم دلگان نیز در نشست با دکتر شهریاری که ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را هم برعهده دارد، ارتقای بیمارستان امام رضا (ع) به ۶۴ تختخوابی، استفاده از ظرفیت خیرین برای رفع مشکلات درمانی شهرستان، رفع مشکل آب شرب مناطق روستایی و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی در سطح شهرستان را خواستار شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار