جانشین امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید پادام با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصوری جانشین امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما ماموریتی داشتیم تا با سفر به ماهشهر در منزل شهید بزرگوار شهید پادام که یکی از فرماندهان بسیج در بحث کرونا فعالیت زیادی کردند و از رزمندگان و جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بودند حاضر شویم.

او بیان داشت: با توجه به وضعیت جسمانی که این جانباز داشت باز هم در بحث کرونا کوتاهی نکرد و به صورت جهادی مدافع سلامت  و به کرونا مبتلا  شد که پس از بستری شدن در بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: حکم شهادت این شهید ا زسوی مجموعه کمیسیون مشترک سپاه و بنیاد شهید صادر شد و به همراه با لوح تقدیر از سوی سرلشکر سلامی خدمت خانواده اهدا شد.

جانشین امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این سعادت را داشتیم که خبر شهادت شهید عباسی را خدمت خانواده او اعلام کنیم.

او تصریح کرد: این شهید بزرگوار در تاریخ ۴ تیر ماه سال ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید و سال‌ها مفقود الاثر بود که بعد از اینکه پیکر این شهید بزرگوار به کشور برگشته به صورت شهید گمنام در استان آذربایجان غربی در شهر سلماس دفن شد.

سرهنگ منصوری ادامه داد: به واسطه خونگیری و بحث ژنتیکی که مجموعه سپاه را راه اندازی کرد و از والدین و بستگان درجه یک خانواده معظم شهدای مفقود الاثر خونگیری شو و این اقدام صورت گرفت و این شهید بزرگوار شناسایی شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: ان شاءالله در آینده جهت زیارت و مراسمی در سلماس و هم در ماهشهر برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت: همواره تمام تلاش خود را در جهت تکریم خانواده شهدا و برآورده کردن نیاز‌های آن‌ها  به کار گرفته و در تمامی موقعیت‌ها و فرصت‌های مناسبتی سعی در جبران بخشی از فداکاری‌های آن عزیزان داشته و دارد.

او افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی در کنار سپاه ماهشهر بوده و هستند تا بتوانیم آنطور که شایسته است به خانواده شهدا رسیدگی کنیم و یاد آن شهدای بزرگوار را گرامی بداریم هرچند که جبران تمامی ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا میسر نیست، زیرا آن‌ها دینی بزرگ بر گردن همه ما دارند و ما همیشه مدیون این عزیزان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار