مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: سمنان جزو ۶ استان مجری طرح «امداد هوشمند» کشور با هدف به‌روزرسانی شرایط کمک به مددجویان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی بحیرایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان  در نشست مشترک امداد هوشمند و کارآمد با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و مدیر کل فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: استان سمنان جز ۶ استان پایلوت در اجرای طرح امداد هوشمند است که طرحی هوشمند و کارآمد برای تسهیل و تسریع خدمت به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه امداد هوشمند طرحی کارآمد در جهت حغظ عزت نفس وکرامت انسانی نیازمندان است، گفت: این طرح دارای اثربخشی موثر در تسریع خدمت به مددجویان است.

او خاطرنشان کرد: در روند اجرای امداد هوشمند و کارآمد از ابزار‌های علمی و پیشرفته و فن آوری نوین استفاده شده است.

بحیرایی دومین هدف از اجرای طرح امداد هوشمند را استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحو شایسته و مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در حال حاضر ۳۶ خدمت از مجموعه خدماتی که کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌دهد به‌صورت غیرحضوری است.

او خاطرنشان کرد: طرح امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به صورت پایلوت در استان سمنان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه پالایش اطلاعات مددجویان، به‌روزرسانی اطلاعات فردی و صحت‌سنجی تنها بخشی از مزایای این سامانه است، گفت: طرح انداد هوشمند در سه اداره سمنان، سرخه و بسطام با آموزش کارکنان آماده سازی می‌شود تا به زودی وارد گام اجرایی شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار