رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر لزوم تبدیل گلزار‌های شهدا به محل اجتماع جوانان به عنوان پاتوق‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت استان سمنان گفت: گذرگاه‌ها و خیابان‌ها باید مزین به نام شهدا شود و در این زمینه شهرداری سمنان اقدامات خوب و قابل تحسینی داشته است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی همچنین تاکید کرد: در قانون، دولت مکلف شده تا پایان برنامه ششم، همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را استخدام کند و باید این موضوع در استان سمنان محقق کنیم.

قاضی زاده هاشمی در خصوص مسکن ایثارگران افزود: قانون جامع ایثارگران سهمیه‌ای برای مسکن این گروه در نظر گرفته که در استان‌ها اجرایی می‌شود.

استاندار سمنان نیز با تاکید بر لزوم رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: کار شبانه روزی زمانی محقق خواهد شد که روحیه ایثار و شهادت در بین مدیران رواج یابد.

استاندار سمنان جلسات شورای ترویج ایثار را لازمه راهبردی و کاربردی بودن آن دانست و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید در تبدیل وضعیت و استخدام فرزندان ایثارگر و شهدا نهایت تلاش خود را در این امر مهم بکارگیرند.

قاضی زاده هاشمی در سفر به سمنان با جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

او همچنین با حضور در منازل جانباز شهید سردار غلامعلی مثبت و شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه ما آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.