گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان با حضور در روستاهای شهرستان خفر با هدف تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان و آموزش اصول تربیتی و رفتاری و مقابله با آسیب های اجتماعی به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ۱۷ نیروی جهادگر متشکل از هفت دختر و ۱۰ پسر با حضور در روستای طغر و گرگان در دهستان راهکان از توابع شهرستان خفر به فعالیت های مختلف آموزشی، تربیتی، فرهنگی و مطالبه گری پرداختند.

این افراد در قالب گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به این اردوی جهادی اعزام شده بودند که با هدف تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان و آموزش اصول تربیتی و رفتاری و مقابله با آسیب های اجتماعی که دانش آموزان آن منطقه در معرض آن بودند به فعالیت پرداختند.

جهادگران در این اردوی جهادی به مدت پنج روز و در ۲ نوبت صبح و عصر به اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی اقدام کردند.

آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ شهدایی و رفیق شهید، ارتباط‌گیری با مردم روستا، نقش واسطه‌ای داشتن بین مردم روستا و نیروهای جهادی بومی، مطالبه‌گری برای حضور نیروی بسیجی، طلبه، مشاور، مطالبه‌گری برای راه‌اندازی یک مدرسه متوسطه، فراهم کردن امکان بازگشت به مدرسه برای تعدادی دانش‌آموزان ترک‌تحصیل کرده، آموزش احکام از جمله فعالیت های انجام شده در این اردوی جهادی بوده است.

همچنین علاوه بر فعالیت تربیتی و آموزشی تعداد ۸۰ بسته لوازم التحریر برای تمام دانش آموزان روستاهای طغر و گرگان تهیه شده بود.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

برچسب ها: گروه جهادی ، تربیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار