اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به بهسازی جاده‌های روستایی محور مرودشت خرامه

دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت:۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های روستایی در محور مرودشت - خرامه از بودجه سالجاری تخصیص یافت.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با توجه به پیگیری‌های جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در طول یک و نیم سال گذشته و دیدارهایی که با وزیر قبلی و فعلی راه و شهرسازی داشتند، مطالعات مسیر مرودشت خرامه در ردیف بودجه ای گرفت.

جعفر قادری  مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسیر مرودشت خرامه کد ماده ۲۳ را دریافت کرد و این مسیر که از بند امیر و رحمت آباد در شهرستان زرقان عبور می کند، بیشتر روستاهای زرقان را زیرپوشش قرار می دهد.

او بیان کرد: ‏در ادامه کار نیاز بود که  این مسیر مجوز ماده ۲۳ بگیرد که این موضوع را پیگیری کردیم و هفته گذشته موفق به اخذ مجوز ماده ۲۳ این مسیر شدیم.

قادری با اشاره به اینکه با همراهی ابراهیم عزیزی دیگر نماینده شیراز در حاشیه جلسه کمیسیون عمران در ارتباط با موضوع قیر که ۱۸  آبان ماه در کمیسیون عمران برگزار شد تصریح کرد: برای تخصیص بودجه به این مسیر جلسه ای را با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و از ایشان درخواست تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مسیر کردیم که وزیر راه و شهرسازی با موافقت با این مبلغ موضوع را به معاونت اقتصادی وزارتخانه ارجاع دادند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه دیگری که چند هفته قبل به همراه عزیزی دیگر نماینده شیراز با وزیر دفاع داشتیم، ایشان هم قول مشارکت ۵۰ درصدی در تامین مالی این مسیر را داد.

او افزود:کامیون های حمل محصولات پتروشیمی شیراز  به عنوان یک واحد وابسته به وزارت دفاع برای صادرات محصولات خود از این مسیر استفاده می کنند.

مسیر یاد شده در شمال شرق شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.