پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار دربی پیشکسوتان سرخابی‌ها گفت: دربی پیشکسوتان مانند دربی استقلال و پرسپولیس نیست. ما بیشتر دور هم جمع می‌شویم تا یکدیگر را ببینیم. بیشتر می‌خواهیم ورزش کنیم و با سلامت از زمین مسابقه خارج شویم. باید یاد کسانی که نیستند زنده شود. اواخر نیمه دوم بازی را ول کردیم و ۳ گل خوردیم. فوتبال همین است.

او درباره شرایط این فصل استقلال و آمدن آجورلو به مدیریت این باشگاه تصریح کرد: خداراشکر که این فصل حواشی نداشتیم. مدیریت به ثبات رسیده است. همیشه طی فصول اخیر درگیر حواشی مدیریتی بودیم. همیشه این حواشی‌ها به تیم ضربه می‌زد. آجورلو از زمانی که آمده توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. تمرکز مجیدی برای تیم است نه درگیر حواشی و چیز‌های دیگر. فصل را خوب شروع کردیم و ان شاالله بتوانیم قهرمان شویم.

اکبرپور در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان گفت: فوتبالیست‌های خوبی در اختیار داریم. همه آن‌ها بهتر از نفر بعدی هستند. در مورد حواشی تیم ملی چیزی نمی‌دانم. طارمی یکی از بهترین‌ها است و وجودش همیشه کمک حال تیم ملی بوده است. باید حواشی را از تیم ملی دور کنیم. این مسائل باید مدیریت شود و فدراسیون مسئول است تا رسیدگی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
اگر تبعیضهای بین ایندو تیم و سایر تیمها ، از پخش مستقیم فقط بازیهای ایندو تیم ،از شبکه استقلال و پرسپولیس گرفته تا........ رفع بشه ، آنوقت معلوم میشه که کجای کارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
حالا اول لیگ صبر کن فعلا
آخرین اخبار