مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: هنوز درباره نصب بارکد دریافت واکسن در تاکسی‌ها تصمیم گیری نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین درباره اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوین و الزام اصناف و تاکسی‌ها برای نصب بارکد دریافت واکسن گفت: برای نصب این کیو آر کد واکسن کرونا بروی شیشه تاکسی‌ها هنوز تصمیم گیری نشده است و به محض ابلاغ برای اجرای این طرح حتما به رانندگان تاکسی اطلاع رسانی خواهد شد.

او افزود: تا کنون ۱۵ درصد از تاکسیرانان قزوینی به دلایلی از جمله بیماری واکسن نزده اند که اگر این افراد واکسینه نشوند در مرحله دوم اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا درباره توقیف خودرو‌های آن‌ها و نصب برچسب واکسن تصمیم گیری می‌شود.

به گفته وی، تا کنون ۸۵ درصد از رانندگان تحت پوشش این سازمان واکسن زده اند و به کسانی هم که کارت واکسن نزده باشند در سازمان تاکسیرانی، شرکت‌های تابعه و دفاتر پیشخوان خدماتی از جمله تمدید و صدور پروانه فعالیت داده نمی‌شود.

عرشیان پیش بینی کرد در مدت اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا تاکسیرانان جامانده از واکسن نیز واکسینه شوند.

وی اضافه کرد: تا کنون ۳۵ راننده متخلف در زمینه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در کمیته انضباطی اعمال قانون شده اند و همشهریان می‌توانند تخلفات را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین، ۴۰ درصد از سفر‌های شهری قزوین با ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی انجام می‌شود و تا کنون ۲۵ راننده بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار