هاشمی بابیان اینکه این استان رتبه سوم تقدیم شهدا به‌نظام جمهوری اسلامی را در کشور دارد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در استان بسیار پررنگ است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان  ضمن بیان اینکه استان سمنان رتبه سوم تقدیم شهدا به‌نظام جمهوری اسلامی را در کشور دارد، ابراز داشت: این استان در حوزه ایثارگری و جانبازان نیز از رتبه‌های برتر کشور است.

وی بابیان اینکه اولین روستای شهیدپرور کشور در استان سمنان است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت بسیار پررنگ است.

استاندار سمنان بابیان اینکه کار شبانه‌روزی در سایه روحیه ایثار و شهادت محقق خواهد شد، ابراز داشت: تاکنون در چهار انتصاب استانداری، از خانواده شهدا و ایثارگران استفاده‌شده و ویژگی‌های فساد ستیزی و دست‌پاکی موردتوجه قرارگرفته است.

هاشمی بابیان اینکه رمز موفقیت ما امروز در این‌که کار میدانی به عینه برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: بحث مسکن و اشتغال ایثارگران استان سمنان را در حد توان و تا جایی که مقدور باشد پیگیری می‌شود.

وی بابیان اینکه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قانون بوده و نباید دغدغه‌ای برای خانواده این عزیزان در استان باشد، افزود: مدیران کل باید تلاش کنند این مهم را به‌صورت ویژه محقق شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.