نهضت سوادآموزی شاهرود رتبه پنجم کشوری را کسب کرد

مدیر نهضت سوادآموزی شاهرود گفت: نهضت سواد آموزی این شهرستان رتبه پنجم کشور در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های مرکز یادگیری محلی، ولی عصر (عج) را کسب کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ربابه یاورپناه مدیر نهضت سوادآموزی شاهرود در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: کسب رتبه پنجم شاهرود از بین ۲ هزار مرکز یادگیری فعال در کشور محقق شد.

وی با بیان اینکه طی چهار سال گذشته افزون بر یکهزار و ۲۰۰ سوادآموز در شاهرود تحت پوشش قرار گرفتند و از این تعداد ۴۰۰ نفر باسواد شدند، تصریح کرد: اجرای طرح پیوند سواد و زندگی، راه اندازی کارگاه مهارتی- کارآفرینی خیاطی در مرکز یادگیری محلی، ولی عصر (عج) و فراهم کردن زمینه اشتغال از دیگر توفیق‌های این نهاد است.

یاورپناه با اشاره به اینکه پارسال ۲۵۶ نفر تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند و از این تعداد ۱۱۲ نفر قبول شدند، ابراز داشت: تعداد ثبت نام در دوره اول سوادآموزی ۹۰ نفر، دوره انتقال ۷۰ نفر و تحکیم سواد ۹۶ نفر بود که در مجموع حدود ۴۵ درصد قبولی سوادآموزان محقق شد.

مدیر نهضت سوادآموزی شهرستان شاهرود از کسب رتبه نخست استانی در برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی خبر داد و اظهار داشت: نهضت سواد آموزی شهرستان شاهرود رتبه‌های نخست استانی در تحقق اهداف کمی از جمله جذب، ثبت نام و نگهداشت، در نظارت و ارزشیابی؛ مدرسه محورکردن سوادآموزی و تشکیل نشست‌های شورای پشتیبانی، بهبود کیفیت سوادآموزی و تحقق اهداف و برنامه‌های سواد آموزی را کسب کرده است.

وی سواد آموزی و آموزش به افراد زیر ۵۰ سال را در اولویت کاری خواند و افزود: نهضت سواد آموزی شهرستان شاهرود به تازگی موفق به کسب رتبه بسیار خوب و شایسته تقدیر در ارزیابی ۱۹ شاخص و ۳۷ محور عملکرد سوادآموزی در استان سمنان شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.