با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان هامون باند ۵ نفره سرقت‌های شمال سیستان و بلوچستان متلاشی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلامرضا شهرکی  فرمانده انتظامی شهرستان هامون  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان هامون و شهرستان‌های شمال استان سیستان و بلوچستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و شهرستان‌های همجوار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان هامون پس از مدت‌ها فعالیت گسترده اطلاعاتی برای شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی، موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را در حین سرقت دستگیر و سپس با هماهنگی با مقام قضایی تعداد ۴ نفر از همدستان وی که به صورت باندی با یکدیگر دست به سرقت و فعالیت‌های مجرمانه می‌زدند در سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان هامون و شهرستان‌های شمال استان اعتراف کردند.

سرهنگ شهرکی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، با توصیه به شهروندان مبنی بر اعلام موارد مشکوک به پلیس، ادامه داد: پلیس تمام توان خود را برای مقابله با مجرمان و سارقان به کار می‌گیرد و اجازه نخواهد داد این افراد با اقدامات مجرمانه خود آسایش و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار