معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با فرهنگ‌سازی و ترغیب افراد به دریافت واکسن کرونا، سطح ایمنی را در استان ارتقا می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اقناع‌سازی و ترغیب افراد برای دریافت واکسن کرونا در کنار توصیه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اولویت تولیدات رسانه‌ای استان قرار گیرد.

او افزود: در بین اقشار مختلف استان از جمله اصناف و معلمان هنوز افرادی هستند که تاکنون اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده‌اند از همین رو می‌طلبد با فرهنگ‌سازی و ترغیب افراد به دریافت واکسن، سطح ایمنی را در استان ارتقا داد.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: به هر میزان افراد بیشتری در واکسن بزنند به همان میزان ایمنی در سطح جامعه بیشتر می‌شود از همین رو حساس‌سازی و ترغیب افراد به انجام این مهم ضروری است و رسانه‌ها بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

او با اشاره به عادی انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: این موج تهدید جدی برای آغاز موج ششم کروناست چراکه در برخی استان‌های کشور گزارشی‌هایی مبنی بر ورود به موج جدید اعلام شده است.

مردانی تصریح کرد: محدودیت‌های هوشمند در استان همچون گذشته اجرا می‌شود و دستگاه‌های متولی در این خصوص نظارت و ارزیابی لازم را داشته باشند.

او گفت: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها نیز از اول آذر آغاز می‌شود و می‌طلبد در خصوص نحوه بازگشایی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت دقیق انجام گیرد.

مردانی بیان کرد: با نصب نرم‌افزار ماسک می‌توان به راحتی کارمندان و کارکنانی و سایر افرادی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده‌اند را شناسایی و از ورود آن‌ها به مدارس و ادارات جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.