رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: نمایندگان AFC موارد مشاهده شده را یادداشت کردند، اما توضیحاتی در این خصوص به ما ارائه نمی‌کنند.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در سفر خود به همراه نمایندگان AFC به اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص بازید ۱۰ نفر از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه‌های فولادشهر و نقش‌جهان اصفهان گفت: این بازدید به‌منظور بررسی امکانات ذوب‌آهن، سپاهان و همچنین استادیوم‌های آنان جهت استفاده احتمالی در برگزاری جام ملت‌های آسیا بود.

او با اشاره به اینکه نمایندگان AFC براساس دیده‌هایشان توضیحاتی ارائه نکرده‌اند افزود: نمایندگان AFC در این سفر نکاتی که لازم بوده را یادداشت کرده‌اند، البته آن‌ها پس از این بازدید بازخوردی را درخصوص این دو ورزشگاه و شرایط به ما ارائه نکردند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چه میزان احتمال تایید ورزشگاه‌های ایران و میزبانی جام ملت‌های آسیا وجود دارد اظهار داشت: این اتفاق به کشورهای رقیب بستگی دارد، AFC فاکتورهای مهمی مانند توسعه فوتبال در کشورها را مورد بررسی قرار می‌دهد، لازم به‌ذکر است برای تایید امکانات یک کشور افراد دیگری به‌جز این ده‌نفری که امروز به اصفهان آمدند تصمیم‌نهایی را می‌گیرند.

مهدی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از بررسی و مشاهده زیرساخت‌های کشورهای کاندیدا، نقاط قوت و ضعف را بررسی و ارائه می‌کنند و پس از انتخاب نهایی، تازه کار آغاز می‌شود و باید تمامی مسائل ذکرشده مورد اصلاح قرار بگیرد.

او در پایان درباره تذکرات جدید فیفا به فدراسیون فوتبال ایران به مسائلی از جمله خصوصی‌بودن تیم‌ها و ورود بانوان به ورزشگاه‌ها گفت: این مسائل سال‌ها در کشور ما وجود داشته و مستنداتی در دفعات به ما ارجاع داده شده، در چندسال اخیر این بحث‌ها وجود داشته است. اما درخصوص این مسائل، تصمیم‌گیرنده مسئولان و فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.