استاندار فارس طی بازدید از جاده قیر به فیروزآباد در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری‌های لازم برای تکمیل هر چه سریع‌تر این مسیر انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار فاس در سفری یک روزه به شهرستان قیر و کارزین مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

او با بیان اینکه تکمیل بیمارستان امام محمد باقر (ع) قیر و کارزین از موضوعاتی بود که در این سفر مورد توجه قرار گرفت، اظهار کرد: پروژه ناتمام این بیمارستان برای تکمیل ساختمان و موتورخانه نیازمند تزریق اعتبارات است که در این زمینه نیز تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدواریم بتوانیم در طی امسال و سال آینده توسعه بیمارستان را به اتمام برسانیم.

به گفته ایمانیه ارائه راهکار برای تکمیل دو مرکز جامع سلامت در شهر افزر و شهر قیر از دیگر موضوعات مورد بررسی در این سفر بود.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت سامان دهی و تکمیل جاده فیروزآباد به قیر عنوان کرد: این مسیر یکی از جاده‌های پر تردد است و تصادفات زیادی نیز در این جاده رخ می‌دهد.

دکتر ایمانیه طی بازدید از این جاده در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری‌های لازم برای تکمیل هر چه سریع‌تر این مسیر انجام شود.

استاندار فارس گفت: تکمیل جاده بین آغار دالان به هنگام نیز باید در دستور کار قرار گیرد چرا که با سامان دهی این مسیر جاده مناسبی از هنگام به سمت عسلویه برای عبور و مرور مردم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار