دادستان بهبهان گفت: پرونده رسیدگی به اتهامات شهردار اسبق و اعضای شورای شهر سابق بهبهان با موضوع تشکیل شبکه ارتشا به دادگستری استان ارسال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا قاسمی نژاد دادستان بهبهان گفت: از اواخر سال ۹۹ و در پی گزارشات واصله در خصوص تشکیل شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر و شهردار اسبق بهبهان به دادستان وقت، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام شد و کلیه واسطه‌ها و اعضای شورای شهر و شهردار که در این پرونده نقش داشتند، شناسایی و پس از احضار و تفهیم اتهام و روانه زندان شدند.

او افزود: در این پرونده علاوه بر شهردار اسبق، چهار نفر از اعضای شورای شهر، همسر یکی از اعضای شورای شهر، یکی از کارمندان شهرداری و چند نفر از واسطه‌ها نقش داشته اند و در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد ریال رشوه دریافت کرده اند.

قاسمی‌نژاد با اشاره به اینکه مستندات در خصوص یکی دیگر از اعضای سابق شورای شهر نیز جمع آوری شده که به زودی تفهیم اتهام خواهد شد، بیان داشت: به مردم شهید پرور بهبهان اطمینان می‌دهیم که این پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و محکومیت مجرمان پیگیری شود.

دادستان بهبهان تصریح کرد: با مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده و ترک فعل می‌کنند و یا مدیرانی که در انجام وظیفه خود مرتکب جرم می‌شوند، همچون گذشته با قاطعیت برخود خواهد شد و با احدی بر سر حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.