بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، روز جمعه برای آسمان استان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری و بر اساس بررسی آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای اواخر وقت پنج شنبه ٢٠ آبان تا اوایل روز شنبه ٢٢ آبان ماه ۱۴۰۰، در سطح استان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف، وزش باد شدید انتظار می‌رود.

بعضی مناطق استان به ویژه منطقه کوهرنگ، بن، اردل و بخش‌هایی از مناطق فارسان و کیار تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید


احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده‌ها به ویژه در گذرگاه‌های کوهستانی، کولاک برف در ارتفاعات برفگیر، کاهش دید و مه دور از انتظار نیست.

توصیه می‌شود در این مدت، احتیاط در تردد و عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم صعود به ارتفاعات (به ویژه عشایر منطقه کوهرنگ)، عدم انجام فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه در مناطق یاد شده، احتیاط در عبور از جاده‌های کوهستانی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، بازدید و اطمینان از استحکام سقف‌های موقت انبار‌ها، گلخانه‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر، عدم استقرار در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت و سایر اقدامات پیشگیرانه ضروری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار