سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره برنامه‌های این شرکت در ورزش و سایر مسائل توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان والیبالیست باشگاه سایپا اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌های بنگاه‌های بزرگ در هر کشوری توجه ویژه به ورزش و بازیکنان جوان هر کشور است. ما هم در گروه خودروسازی سایپا با توجه به برنامه‌هایی که در بحث داشتیم، برنامه ریزی دقیقی درمورد حوزه‌های مختلف به ویژه درمورد بانوان انجام دادیم.

او افزود: در این زمینه خوشبختانه نتایج خیلی خوبی حاصل شده است. امیدواریم فرآیندی که باشگاه سایپا شروع کرده ادامه پیدا کند و این باشگاه بتواند رسالت خود را ادامه دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درمورد برنامه‌های سایپا برای حمایت از تیم فوتبال این باشگاه، عنوان کرد: تمامی عزیزان در حوزه‌های صنعتی متولی حوزه مربوط به خودشان هستند و زحمات زیادی هم می‌کشند. باشگاه سایپا هم حداکثر سعی و توان خود را گذاشته تا نیاز لازم برای تیم را تامین کند. می‌خواهیم این تیم به لیگ برتر بازگردد و در این رقابت‌ها مسابقات خود را ادامه بدهد.  

سلیمانی درباره کاهش بودجه باشگاه سایپا، تصریح کرد: چنین موضوعی نیست. بودجه باشگاه با توجه به شرایط شرکت تعیین می‌شود. سعی کرده‌ایم بودجه باشگاه را با وجود مشکلات متعدد صنعت خودروسازی در ۲، ۳ سال اخیر، کاهش ندهیم و روند بودجه باشگاه افزایشی بوده است. این روند را ادامه می‌دهیم و مشکلی نخواهیم داشت.

او درباره افزایش تولید محصولات سایپا و اینکه مجوز این اقدام از کجا صادر شده است، پاسخ داد: برنامه ریزی کلانی در سطح کشور انجام شده و براساس همان برنامه و متناسب با تورم بخشی که بانک مرکزی اعلام می‌کند، مجوز‌ها صادر می‌شود و ما هم طبق این مجوز‌ها عمل می‌کنیم.

سلیمانی درباره مقایسه بودجه باشگاه سایپا و پیکان و اینکه آیا گروه خودروسازی سایپا مانند ایران خودرو، رویکردی جدی برای حمایت از تیم فوتبال دارد، گفت: شرکت ایران خودرو برادر بزرگ‌تر ما است. امکانات و تجهیزاتش بالاتر از سایپا بوده و محصولاتش هم تنوع بیشتری دارد. ارزش محصولات ایران خودرو به مراتب بیشتر از محصولات ما و میزان فروشش هم تقریبا ۲ برابر سایپا است. متناسب با برنامه و بودجه خود حمایت لازم را از باشگاه خواهیم داشت تا بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار