فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵۰۰ حلقه لاستیک احتکاری مربوط به خودرو‌های سبک و سنگین در شهرستان اسلام آبادغرب به ارزش هشت میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس این شهرستان از احتکار تعداد زیادی لاستیک در یکی از روستاها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل احتکار لاستیک‌های خودرو در روستای «بدره ای» شده و پس هماهنگی با مقام قضایی بازرسی لازم را از محل به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی انجام شده، ۵۰۰ حلقه لاستیک شامل ۴۷۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سبک و ۳۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین کشف و ضبط شد که طبق نظر کارشناسان هشت میلیارد ریال ارزش دارد.

 جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم خبر داد و افزود: مبارزه با پدیده قاچاق و احتکار جزو مهمترین برنامه‌های پلیس به شمار می‌رود.

کشف هشت تن چوب قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر گفت: با تلاش ماموران یگان امداد هشت تن چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

 ایمان مرادی گفت: ماموران یگان امداد روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون ولوو حامل چوب مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو هشت تن چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضایی جهت صدور حکم معرفی شد .

دستگیری سارق حرفه‌ای در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهر و اعتراف وی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

علی عزیزیان افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و موتورسیکلت در شهر هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگر کردند.

 عزیزیان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و موتورسیکلت، لاز معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سارق قطعات خودرو در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق قطعات خودرو و کشف ۱۶ فقره سرقت از وی خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشتزنی یک سارق را که در حال باز کردن باطری خودرو‌های پارک شده بود مشاهده و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 دلیری ادامه داد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۱۶ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف احتکار خوراک دام و طیور در پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۶۶۰۰ کیلو خوراک دام و طیور احتکاری شده به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

حیدر حق جویان افزود: پس از اطلاع پلیس پاوه مبنی بر احتکار خوراک دام و طیور در یکی از انبار‌های شهرستان پاوه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پاوه با همراهی نمایندگان جهاد کشاورزی، کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صمت پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 حق جویان با اشاره به کشف ۶۶۰۰ کیلوگرم کنستانتره شیری خوراک دام و طیور، ارزش آن را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و از دستگیری فرد محتکر و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.