رئیس شورای اسلامی شهر همدان از تصویب طرح ساماندهی بازار سنگ فروشان همدان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمود مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان در سی و ششمین جلسه صحن شورا بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از کسبه در ورودی شهر همدان جاده ملایر در کاربری فضای سبز مشغول به کار هستند ساماندهی این مغازه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر و جمع آوری مشاغل مزاحم که در فضای سبز ایجاد شده است ساماندهی بازار سنگ در شورای شهر مصوب شد.

مسگریان گفت: در این راستا با لایحه منوط به ارسال توافقنامه شهرداری با هر یک از مستاجرین و یا مالکین به منظور اخذ مجوز از شورای شهر موافقت شد.

او از تصویب بودجه عملکرد شش ماهه نخست امسال شهرداری همدان در صحن شورا خبر داد و افزود: بودجه ۶ دوازدهم شهرداری طی بررسی در جلسات کمیسیون بودجه‌ی شورا شهر، امروز در صحن شورا به تصویب رسید.

مسگریان همچنین از تصویب طرح برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در صحن شورا خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این طرح سازمان ها، کسب و کار‌ها و موسسات یا شرکت‌هایی که محل فعالیت، تولید کالا یا خدمات آن‌ها در شهر همدان قرار دارد به صورت نظام‌مند در حوادث غیرمترقبه وارد عمل شده و کمک‌های مردمی داشته باشند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.