علوی گفت: شورای استانی مدیریت آموزش عالی در نشست اخیر نحوه برگزاری امتحانات را به جلسات بعدی موکول کرد، اما لازم است دانشجویان و اساتید آمادگی لازم جهت آزمون‌های حضوری را داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا علوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: براساس ابلاغ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در خصوص چگونگی حضوری شدن آموزش‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ملزم به اجرای مصوبات شورای استانی مدیریت آموزش عالی در هر استان هستند.

او افزود: این شورا در استان خوزستان تشکیل شد و در نشست اخیر خود تصمیماتی گرفته که جهت اجرا از سوی رییس شورا به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خوزستان ابلاغ گردید.

علوی اضافه کرد: براساس ابلاغ شورای استانی مدیریت آموزش عالی استان خوزستان تصمیم گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال، به جلسات بعدی این شورا موکول شده است؛ لذا اساتید و دانشجویان آمادگی شرکت در آزمون‌های حضوری را داشته باشند تا چنانچه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ملزم به برگزاری حضوری آزمون‌های پایان نیمسال جاری شدند، دانشجویان گرامی از آمادگی مطلوبی برای شرکت در این آزمون‌ها برخوردار باشند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.