فرمانده انتظامی بندرعباس توضیحاتی در خصوص سقوط ۲ دختر نوجوان از طبقه ششم ارائه داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دولتیاری فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: با توجه به اظهارات شاهدان صحنه و بررسی های اولیه، تا این لحظه احتمال وقوع هرگونه جنایت و خودکشی منتفی است و طی بررسی های اولیه علت سقوط ۲دختر نوجوان از طبقه ششم ساختمانی در بندرعباس، سهل انگاری و نشستن روی بالکن بدون حصار است.

دولتیاری افزود: پس از اعلام سانحه در مجتمع مسکونی یاس بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۶ درخت سبز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد ۲نفر دختر نوجوان از بلندی طبقه ششم و بالکن مجتمع یاس به دلیل نامعلومی سقوط کرده اند که با حضور عوامل اورژانس و بررسی های مقدماتی کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از بررسی صحنه هر دو سانحه دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که بر اثر این حادثه یک نفر از مصدومان فوت شد و حال نوجوان دیگر نیز وخیم است.

رییس پلیس بندرعباس اضافه کرد: تحقیقات پلیسی در این زمینه جهت پی بردن به زوایای پنهان و نحوه کامل ماجرا در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام انتظامی گزارش نهایی پس از بررسی های تخصصی و ارائه نظریه پزشک قانونی به صورت تکمیلی اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
نمی تونی پیگیر باشین خودتونو برکنار کنین،آقای رئیسی مسولین نالایق رو خواهشن برکنار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بچه دوساله که نبوده،می گین افتاده از بالکن،نوجوان بوده اینقد عاقل هست که بدونه میوفته،می خواین پیگیر نباشین الکی این حرفا رو نزنین،باید مشخص بشه علت مرگ چی بوده،ما مردم بی مسئولیتی رونمی تونیم قبول کنیم