رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: برای اخذ گواهینامه پایه یک در استان کرمان ۲ آموزشگاه فعال هستند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امیر معین الدینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در حاشیه برگزاری گردهمایی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی سطح شهر با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: آموزشگاه‌ها حتما بایستی برابر با دستورالعملی که دراختیارشان گذاشته ایم، اعم از تعداد جلسات، نحوه آموزش و... همه را به صورت دقیق انجام دهند تا از بروز تخلفات وتصادفات احتمالی جلوگیری شود.

او درخصوص اخذ گواهینامه از آموزشگاه‌های پایه یک استان، افزود: در استان کرمان مشکلی برای آموزشگاه رانندگان پایه یک نداریم.

سرهنگ معین الدینی تصریح کرد: ۲مجتمع آموزش رانندگی (گلستان و کوثر) در شهر کرمان و همچنین یک آموزشگاه پایه یک و دو متمرکز در شهرستان سیرجان در شرف تاسیس است که کمتر از ۱۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: پایه یک، مستلزم زیرساخت‌هایی نظیر ساخت تپه، خرید کامیون، اتوبوس و... است تا بتوان خدمات رسانی کرد؛ لذا تاکنون از شهرستان‌های کرمان درخواستی نداشته ایم که ما از پلیس ناجا تقاضا کنیم.

سرهنگ معین الدینی افزود: در ۷ شهرستان کرمان آموزشگاه پایه دو را داریم که این نیز زمینه ساز دریافت گواهینامه یک است.

او با بیان شرایط اخذ گواهینامه پایه یک تصریح کرد: حتماً متقاضی باید ۲۳ سال تمام داشته و دو سال از گواهینامه پایه دو گذشته باشد تا بتوان با دریافت گواهینامه پایه سوم، برای اخذ گواهینامه پایه یک اقدام کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
دیروز به آموزشگاه پارسیان سیرجان مراجعه کردم گفتندتا دوونیم سال دیگر نوبت شما نمی شود متقاضی ثبت نام زیادهست لطفا به مسئولان ذیربط منعکس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام خیلی کرمان الکی شده که باید حتما جز کرمان باشی تاثبت نام کنند