امام جمعه فسا، از بی توجهی مسئولان به طرح جهش تولید مسکن انتقاد کرد و گفت: طرح جهش تولید مسکن که در کشور شروع شده، فرصت مناسبی برای جوانان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام حسین جمالی امام جمعه شهرستان فسا در خصوص موانع پیش روی مسکن ملی و ارزان در شهرستان فسا گفت: طرح جهش تولید مسکن که در کشور شروع شده که فرصت مناسبی برای مردم کشور به ویژه جوانان است.

او با اشاره به اینکه زمین برای این طرح در شهرستان فسا اختصاص داده نشده، بیان کرد: این حرف خلاف واقعیت بوده و بی‌دلیل این منطقه شامل ثبت نام قرار نگرفته است.

جمالی با تاکید بر تذکرات خود به مسئولان استان تصریح کرد: مسئولان ادعا می‌کنند که مانع وجود دارد و امکان‌پذیر نیست که در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از مسئولان شهرستانی خواستم  پیگیر موضوع باشم تا مردم و جوانان این دیار از این فرصت طلایی استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان فسا ادامه داد: با مسئولان مربوطه به زمین‌هایی که برای این موضوع اختصاص داده شده رفتم و نتیجه‌ای که تاکنون به آن رسیده‌ام این است که با بررسی اراضی موجود در شهرستان با فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی سری زدم و این موضوع را به صورت جدی دنبال کردم و همچنان پیگیر آن هستم.

او افزود: ۸۰ هکتار زمین ناب در یکی از بهترین نقطه‌های شهر فسا وجود دارد و در نقطه‌ای دیگر ۲۵۰ هکتار و در نقطه‌ای دیگر ۲۹۰ هکتار زمین قابل ساخت و ساز وجود دارد که به وسیله مسئولان مربوطه و اداره راه شهرستان به این امر اختصاص داده شده است، به مسئولان استانی هم با ارسال نامه‌ای اعلام شده است.

 جمالی زاده با ابراز تعجب از برخی ادعاهای مسئولان اضافه کرد: چرا هیچ کاری نمی‌شود و سامانه را به روی مردم باز نمی‌کنند؟ این در حالی است که مسئولان مربوطه طی نامه‌نگاری به مسئولان استان گفته‌اند که این چندین نقطه زمین را که ۲۵۰ و ۲۹۰ هکتار زمین وجود دارد، اظهار کرده و باید در این زمینه اقدام درخوری انجام شود.

امام جمعه شهرستان فسا با اشاره به مذاکره با استاندار فارس گفت: انتظار می رود مسئولان استانی هم همان طور که استاندار فارس قول پیگیری داده اند که در اسرع وقت  مسئه طرح جهش تولید مسکن را که زمینه آن در فسا مهیا است را تعیین تکلیف کنند.

او بیان کرد: امروز تامین مسکن برای جوانان از اهمیت بسیار مهمی برخورد است و باید مسئولان در خصوص این امر مهم ازهیچ اقدامی دریغ نکنند زیرا برخی مشکلات درجامعه و دغدغه‌هایی که میان جوانان بوجود می‌آید، مهمترین آن را تامین مسکن عنوان می‌کنند و می‌توان با این اقدام فرصت خوبی را برای ازدواج و اشتغال آنان فراهم کرد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: جهش تولید ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.