سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس در پی اعتراضات گسترده به حضورش در دانشکده اقتصاد لندن مجبور به فرار از آنجا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه آی ۲۴، تزیپی هوتوولی، سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس پس از تلاش برای شرکت در یک مناظره در دانشکده اقتصاد لندن (LSE) در روز سه‌شنبه و پس از رویارویی با اعتراضات دانشجویان این دانشکده مجبور به فرار از آنجا شد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که هوتوولی برای شرکت در یک مناظره به این دانشکده دعوت شده بود، اما پس از تظاهرات شدید دانشجویان حاضر در آنجا که حامی فلسطین بودند، نتوانست در آن شرکت کند و مجبور به فرار همراه با محافظان امنیتی خود شد.

دانشجویان معترض معتقد بودند که هوتوولی از اشغال و ادامه شهرک سازی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی دفاع کرده و اظهاراتی اسلام‌هراسانه و نژادپرستانه علیه فلسطینیان مطرح کرده است.

فیلمی که از فرار سفیر رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد که هوتوولی توسط یک تیم امنیتی در میان فریاد‌های معترضان در این مراسم به سمت خودرو می‌دود.

هوتوولی یکی از اعضای حزب لیکود، جناحی به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی است. او از شهرک سازی‌های صهیونیست‌ها در کرانه باختری و همچنین الحاق این منطقه به قدس اشغالی حمایت می‌کند. او همچنین یکی از مخالفان سرسخت هرگونه سازش بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۴:۰۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
کجا فرار میکنی وایستا بی شرف کودک کش باید سزای اعمال زشت خودتون رو ببینی بعد فرار کنی ....
آخرین اخبار