دبیر جمعیت صلح و سازش حامیان ولایت ستاد صبر رامهرمز گفت: حل و فصل ۷ مورد اختلاف بین طوایف و خانواده‌های مختلف و بخشش قصاص و آزادی سه قاتل انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزعلی زاده، دبیر جمعیت صلح و سازش حامیان ولایت و عضو ستاد صبر دادگستری رامهرمز گفت: طی سه ماه  امسال ۱۹ مورد رسیدگی منجر به صلح و سازش شده است.

او بیان داشت: گرفتن رضایت از سه خانواده و بخشش قصاص و آزادی سه قاتل، آزادی ۱۴ زندانی در بند، گرفتن ۶ رضایت از شاکیان پرونده‌های مختلف، حل و فصل ۷ مورد اختلاف بین طوایف و خانواده‌های مختلف منجر به صلح و همچنین صلح و سازش مشکل خانوادگی در دو مورد و دیگر مشکلات ملکی و محدوده اراضی کشاورزی روستا‌های مختلف از مهمترین کار‌هایی بوده که به لطف خداوند منان و اهالی فضل بخشش با موفقیت انجام شد.

سبزعلی زاده افزود: اصلاح ذات البین و برقراری صلح سازش از قدیم الایام هم در فرهنگ دین مبین اسلام و آداب و رسوم اقوام ایرانی جایگاه والایی برخوردار بوده و است و امید داریم جمعیت صلح و سازش نیز در این راه با استفاده از ظرفیت بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین با حمایت دستگاه قضا گام‌های موثری برداشته و گره گشای برخی مشکلات و درگیری‌ها خوزستان و مخصوصا رامهرمز باشد و آن‌ها به صلح و سازش ختم گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.