خضعلی گفت: احراز واکسیناسیون صاحبان اصناف با همکاری تیم‌های بازرسی و نظارت مشترک اداره‌های مربوطه در هندیجان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام خضعلی، معاون فرماندار هندیجان در حاشیه جلسه ستاد کرونا و شورای سلامت این شهرستان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های در دستورکار مقرر شده تیم‌های بازرسی و نظارت مشترک اداره‌های ذیربط به همراه تیم واکسیناسیون سیار شبکه بهداشت، مغازه به مغازه جهت بررسی و احراز واکسیناسیون صاحبان اصناف اقدام می‌کنند.

او با بیان اینکه برای افرادی که هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده اند، واکسیناسیون آن‌ها در محل با همکاری تیم سیار واکسیناسیون صورت می‌گیرد، افزود: در صورتیکه فرد یا افرادی نسبت به تزریق واکسن مقاومت کنند، تیم بازرسی مطابق مصوبه استانی، اقدام به پلمب آن فروشگاه می‌کنند.

خضعلی بر اجرای قوانین و مصوبه‌های ستاد ملی و استانی کرونااز طرف اداره ها، اصناف و مشاغل فعال در هندیجان تاکید و تصریح کرد: ممکن است اجرای این قوانین در آغاز سخت باشد و یا حتی مشکلاتی هم ایجاد کند، ولی باید توجه داشت که این قوانین برای حفظ سلامت مردم و جامعه تدوین شده است و در نهایت، سود اطاعت از این دستورالعملها، حفظ سلامت خود و خانواده هایمان است.

این مقام مسئول به وقوع یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا پس از سپری کردن ۴ روز بدون ثبت فوتی در خوزستان اشاره کرد و بیان: جان باختن شهروندان و هموطنان بر اثر ابتلا به این بیماری بسیار دردناک است، اما می‌توانیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از دورهمی‌های خانوادگی و همچنین تزریق واکسن، از فوت حتی یک نفر هم جلوگیری کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.