با پیگیری هیات بسکتبال اروند ، تیم بسکتبال بانوان آبادان در لیگ دسته یک کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، مرتضی سام بوشهری ، رئیس هیات بسکتبال اروند گفت: با توجه به ظرفیت ها و استعداد های ورزشی به ویژه رشته بسکتبال در آبادان با پیگیری های صورت گرفته از سوی این هیات و رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی تیم بانوان این شهر تحت عنوان خانه بسکتبال آبادان پس از سال ها ، مجوز حضور در رقابت های لیگ دسته یک کشور را کسب کرد.

او افزود: دیروز قرعه کشی باشگاه های حاضر در این رقابت ها در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیران ۱۹ تیم برگزار شد و باشگاه ها به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شدند که در ۳ گروه ۵ تیمی و یک گروه ۴ تیمی به رقابت خواهند پرداخت.

سام بوشهری، از هم گروهی این تیم با ۳ تیم سنندج،یزد و کرمان خبر داد و زمان آغاز مسابقات لیگ بسکتبال دسته یک بانوان کشور را ۱۰ آذر امسال اعلام کرد.

او با بیان اینکه تیم خانه بسکتبال آبادان نیاز به حمایت همه جانبه از سوی همگان را دارد،حمایت مسئولین را در تیم داری وزش های حرفی لازم دانست و تصریح کرد: برای دریافت مجوز حضور در این رقابت ها در راستای ارتقای وضعیت بسکتبال شهر آبادان و همچنین منطقه اروند بدون کوچکترین حمایتی از سوی نهادهای دولتی و خصوصی گام برداشتیم.

رئیس هیات بسکتبال اروند، با بیان اینکه سال ها جای خالی تیم های ریشه داری مانند آبادان در لیگ دسته یک بسکتبال کشور در بخش بانوان احساس می شد که امروز این اتفاق رخ داده است اما همچنان نیازمند حمایت ویژه ای از مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است تا سهمیه ای که با پیگیری و گذر از مشکلات زیادی به دست آمده است از بین نرود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.