رابط کانون‌های خدمت رضوی الشتر گفت: اجرای عملیات بازسازی واحد‌های مسکونی نیازمندان با تلاش بی وقفه جهادگران رضوی در روستا‌های بسطام این شهرستان انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  ، از آستان نیوز از لرستان، ایرج حاتمی رابط کانون‌های خدمت رضوی الشتر اظهار داشت: گروه‌های جهادی رضوی همیشه آماده خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه هستند و در زمینه‌های مختلف که لازم باشد ورود پیدا می‌کنند.

وی افزود: گروه‌های سازندگی و جهادی کانون‌های خدمت رضوی الشتر در راستای محرومیت زدایی، به مناطق محروم در روستا‌های شهرستان الشتر به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

حاتمی تصریح کرد: این گروه از خادمیاران رضوی، با حضور در دهستان بسطام اقدام به تعمیر منازل مسکونی روستایی، پوشش ایزوگام، ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام و لوله کشی فاضلاب ساختمان برای واحد‌های مسکونی افراد نیازمند در این روستا نموده است.

رابط کانون‌های خدمت رضوی الشتر با اشاره به خدمات گروه جهادی رضوی این شهرستان در مناطق محروم عنوان کرد: خادمیاران رضوی علاوه بر تأمین مصالح ساختمانی و بازسازی منازل مسکونی در مناطق محروم یک عدد آبگرمکن برای خانواده نیازمند تهیه و نصب کرده اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.