فرماندار نطنز گفت: دستگاه‌های متولی باید با جدیت موضوع سلامت و امنیت غذایی مردم شهرستان نطنز را پیگیری کنند و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رمضانعلی فردوسی فرماندار نطنز امروز در کارگروه تخصصی و زیربنایی سلامت و امنیت غذایی نطنز گفت: اهمیت بهداشت و امنیت غذایی، تغییر سبک زندگی مردم و نحوه تغذیه در جامعه، ارتقاء حوزه خدمات رفاه عمومی و بهداشت آب آشامیدنی ایستگاه‌های راه آهن بادرود و اسپیدان اهمیت زیادی دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های توسعه‌ای بیمارستان‌های نطنز و بادرود، تامین و افزایش نیرو‌های پرستاری، خدماتی، تخصصی و پزشکی و عملکرد موفق بیمارستان‌ها و شبکه بهداشت در حوزه مقابله با ویروس کرونا، وضعیت زباله‌های شهری و پسماندها، سگ‌های بدون صاحب، جمع‌آوری پسماند‌های بیمارستانی، کیفیت و بهداشت آب، کنترل و ارتقاء وضعیت بهداشتی و درمانی از جمله مشکل‌هایی است که هر چه سریعتر باید رفع شود.

فرماندار نطنز همچنین نظارت مستمر بر وضعیت سلامت و امنیت غذایی جامعه را ضروری دانست و افزود: تامین سلامت مردم در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: جامعه در حال گذر است و رشد و توسعه آن با نگرش مردم و خدمات دولت ارتباط مستقیم دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز نیز در این نشست، ارتقاء سلامت جامعه را در گرو تعامل و همکاری‌های همه جانبه مدیران اداره‌ها و نهاد‌های شهرستان با شبکه و مرکز بهداشت دانست.

علی شریفی با بیان اینکه دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامتی و احساس امنیت غذایی برای شهروندان لازم و ضروری است، بر تلاش بیش از پیش همه دستگاه‌های تامین‌کننده سلامت و امنیت مردم تاکید کرد.

در این نشست، رییسان بیمارستان‌های نطنز و بادرود دغدغه‌های بهداشتی، درمانی و نیاز‌های اساسی این ۲ مرکز را تبیین کردند.

شهرستان ٤٥ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.