شکایت پسر مارادونا از وکیل پدرش / متاسفیم که باشگاه ناپولی ما را در جریان تصمیمش قرار نداد

یکی از فرزندان دیگو مارادونا از وکیل سابق پدرش شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار   دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نزدیک شدن سالگرد درگذشت مارادونا (۲۵ نوامبر)، باشگاه ناپولی که این اسطوره مهمترین افتخارات دوران بازیکنی خود در رده باشگاهی را با آن به دست آورده بود، پیراهنی خاص را طراحی کرده که روی آن تصویر مارادونا نقش بسته است.

ناپولی در بازی اخیرش برابر هلاس ورونا در هفته دوازدهم سری A با این پیراهن به میدان رفت. آن‌ها در ۲ مسابقه بعدی خود نیز از آن استفاده خواهند کرد.

خانواده مارادونا از این که چرا باشگاه ناپولی از آن‌ها برای استفاده از تصویر پدرشان اجازه نگرفته است، ناراضی هستند. آن‌ها استفانو چچی، وکیل سابق پدرشان را مقصر می‌دانند و به همین دلیل هم از او شکایت کرده‌اند.

تیم فوتبال ناپولی

دیگو جونیور، یکی از پسران مارادونا در این ارتباط اظهار کرد: " ما به کسی اجازه نداده بودیم که از تصویر پدرمان استفاده کند. این پیراهن باعث افتخار ما است، اما متاسفیم که باشگاه ناپولی ما را در جریان قرار نداد. البته می‌دانم که استفانو چچی به ناپولی اجازه چنین کاری را داده است، اما او تا زمانی وکیل پدرم بود که خودش زنده بوده و الان دیگر هیچ کاره است. الان دیگر ما بستگان و اعضای خانواده دیگو هستیم که باید چنین مجوز‌هایی را صادر کنیم. عجیب است که باشگاهی مانند ناپولی به اعتبار حرف چنین فردی دست به این کار زده است. ما فرآیند قانونی علیه چچی را در آرژانتین آغاز کرده‌ایم.

استفاده ناپولی از چهره مارادونا روی پیراهنش تنها جنجال مرتبط با اسطوره آلبی‌سلسته نبوده است. اخیراً یک مستند هم درباره مارادونا منتشر شده است که در بخشی از آن نقل قولی از کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین درباره باشگاه لاتزیو شنیده می‌شود؛ نقل قولی که به مذاق سران باشگاه پایتخت ایتالیا خوش نیامده و آن‌ها را به شدت عصبانی کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
مارادونا رفت و دیگه هم برنمیگرده
آخرین اخبار