رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ممنوعیت پارک خودرو‌های شخصی در محل‌های ویژه خودروی جانبازان و معلولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از رانندگان خواست: ضمن توجه به تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی از متوقف (پارک) نمودن وسیله نقلیه در محل نصب تابلو با عنوان ویژه «جانبازان و معلولان» خودداری کنند.

او افزود: برای ارج نهادن به جایگاه والای جانبازان و معلولان و در راستای رفاه و حمایت از آنان، محل‌هایی به منظور توقف و پارک خودروی آنان در نظر گرفته شده و با نصب تابلو، ممنوعیت پارک برای سایر خودرو‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: این محل‌ها عموماً برای انجام امور درمانی، اداری و کار‌های ضروری پیش بینی شده تا با بستر‌هایی که فراهم است به راحتی بتوانند تردد نمایند بنابراین مکان‌های فوق پیوسته باید برای استفاده معلولین عزیز مورد احترام همه کاربران ترافیکی باشد.

سرهنگ عباسی گفت: بدیهی است توقف سایر وسایل نقلیه در این محل‌ها تخلف محسوب شده و برای متخلفان به میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه صادر می‌شود و حتی برابر مفاد تابلو مندرج در محل، زمینه انتقال با جرثقیل نیز فراهم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.