رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان همدان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در طبیعت استان همدان تا پایان سال ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا گوهری رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان همدان که برگزاری هرگونه دوره آموزشی در طبیعت این استان از ابتدای آذر ماه تا پایان سال به دلیل سرد شدن هوا و بروز خطرات احتمالی، ممنوع است.

او اظهار داشت: این تصمیم با توجه به فرارسیدن فصل سرما و خطرات احتمالی ناشی از فعالیت در مناطق کوهستانی و برف گیر استان اتخاذ شده است.

 رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان همدان افزود: براین اساس برگزاری دوره‌های کوهپیمایی، پیشرفته صعود‌های ورزشی، دره‌نوردی، دیواره‌نوردی، قطب‌نما، سنگنوردی و دوره‌های مرتبط از روز دوشنبه یکم آذر ماه تا پایان اسفند ۱۴۰۰ ممنوع خواهد بود.

گوهری خاطرنشان کرد: در این تاریخ برگزاری دوره‌ها مورد تایید هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان همدان نیست و مجوزی هم برای برگزاری این دوره‌ها صادر نمی‌شود.

او یادآور شد: همدان از استان‌های بسیار فعال در برگزاری دوره‌های آموزشی است و با این حال تابع قوانین و مقررات فدراسیون کوهنوردی کشور هستیم.

همدان یکی از پیشتازان رشته‌های کوهنوردی و صعود‌های ورزشی کشور است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.