رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، گلدن استیت واریرز به مصاف آتلانتاهاکس رفت. در این دیدار تیم گلدن در شب درخشش استفان کری موفق شد با نتیجه ۱٢٧ بر ١١٣ آتلانتا را از پیش رو بردارد و به صدر نشینی خود در کنفرانس غرب ادامه دهد. گلدن استیت نهمین پیروزی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد. گلدن با پیروزی در این دیدار هم با ٩ پیروزی و یک شکست صدر نشین جدول کنفرانس غرب باقی ماند رسید. آتلانتا هم با ۴ پیروزی و ٧ شکست در رده ۱۲ کنفرانس شرق ایستاده است.

در این دیدار استفان کری از گلدن استیت با کسب ۵٠ امتیاز، ٧ ریباند و ١٠ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم تری یانگ از آتلانتاهاکس با کسب ۲٨ امتیاز، ٣ ریباند و ٩ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیم خود در این دیدار نشد.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، لس آنجلس لیکرز مقابل شارلوت هورنتس صف آرایی کرد. در این بازی لیکرز با درخشش آنتونی دیویس توانست با نتیجه ۱٢۶ بر ۱٢٣ شارلوت هورنتس را در وقت‌های اضافه شکست دهد. لیکرز با پیروزی در این دیدار با ۶ پیروزی و ۵ شکست در رده هشتم قرار گرفت. در مقابل هم شارلوت هورنتس با شکست در این دیدار با ۵ پیروزی و ٧ شکست در رده نهم جدول کنفرانس شرق حضور دارد.

در این دیدار لیکرز لبرا جیمز را به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم در اختیار نداشت.

در این دیدار آنتونی دیویس از لیکرز با کسب ٣٢ امتیاز، ١٢ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. راسل وستبروک با کسب ١٧ امتیاز، ١۲ ریباند و ١۴ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و دومین ستاره تیمش لقب گرفت. در مقابل هم لونزو بال از شارلوت با کسب ۲۵ امتیاز و ۱۵ ریباند و ١١ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • فیلادلفیا ٩۶ – ۱۰۳ نیویورک نیکس
  • بروکلین نتس ٩۵ – ۱١٨ شیکاگو بولز
  • مینی سوتا تیمبرولوز ۱۱۸ – ۱۲۵ ممفیس گریزلیز
  • دالاس ماوریکس ۱۰۸ – ۹۲ نیو اورلینز پلیکانز
  • میامی هیت ۹۶ – ۱۱۳ دنور ناگتس
  • گلدت استیت واریرز ۱۲۷ – ۱۱۳ آتلانتاهاکس
  • فینیکس سانز ۱۰۹ - ۱۰۴ ساکرامنتو کینگز
  • لس آنجلس لیکرز ۱۲۶ – ۱۲۳ شارلوت هورنتس

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار