نماینده مردم قم در مجلس به انتقاد از گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درصحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: سایت ثبت نام مسکن ملی در قم به دلیل نبود زمین بسته است، نبود زمین در استان‌های گیلان و مازندران به دلیل وجود کوه و جنگل توجیه‌پذیر است، اما قم استان بیابانی است و نبود زمین هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس تأکید کرد: هر چه سریعتر شورای عالی شهرسازی را وادار کنید تا ۱۸۰ هکتاری و ۵۶۰ هکتاری زمین را برای ساخت و ساز مسکن حل کند، زیرا مردم قم مشکل تأمین مسکن دارند.

وی در ادامه طی تذکر دیگری به رستم قاسمی اظهار کرد: منوریل در قم تبدیل به یک آیینه دق و وهن نظام شده است، این ابوالهول در مقابل چشمان مردم قرار دارد، هر چه سریع تر طی تدبیری آن را تعیین تکلیف کنید.

ذوالنوری در تذکر دیگری به وزیر نفت بیان کرد: قیمت گاز صنعت را سه برابر کرده‌اید و اکنون به یک مصیبت تبدیل شده، تدبیر کنید تا مانند برق برای مصرف خانگی دچار مشکل نشویم. قیمت قبوض برق بسیار بالا رفته، مردم مشکل دارند و ۴ برابر کردن قیمت برق جفا در حق مردم است، فکری به حال مردم کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به رئیس جمهور نیز گفت: گزینه‌ای که برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب می‌کنید یا باید شخصیت امتحان پس داده‌ای باشد که بعد از معرفی وی به مجلس، بهجت و خوشحالی در بدنه این وزارتخانه به وجود بیاید و مورد استقبال در مجلس قرار بگیرد و یا اینکه گزینه‌ای از درون خود وزارت باشد، زیرا فرهنگیان معرفی شخصی غیر از بدنه این وزارتخانه را توهین و تحقیر نسبت به خود می‌دانند. ما گزینه‌های قوی فراوانی داریم و توقع نبود چنین شخصیتی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
دکترطاهری نیا بهترین گزینه برای آموزش وپرورش است اولا دانسرایی است ودر دورترین ومحرومترین روستا ها تدریس کرده ثانیا در همه مقاطع تحصیلی تدریس داشته ویک معلم درد کشیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
خوب ازبدنه سپاه بیاورید فعلا که استاندار سپاهی شهردار سپاهس فرماندار سپاهی نماینده مجلس سپاهی وزرا سپاهی معاونین مخبر سپاهی و...... الان هم یک پاسدار را وزیر اموزش وپرورش میکردید تا دانش اموزان بجای درس خواندن ارتش100/000/000تشکیل شود درس چیه فعلا باید حکومت را حفظ کرد
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۷:۴۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سلام مگر می شود در یک وزارتخانه تعلیم وتربیتی یک نفر لایق برای مدیریت آن تربیت نشده باشد ؟ راستی چرا در کشور به آموزش و پرورش چنین بی توجهی می شود . به نظر بنده اگر چنین است باید آموزش و پرورش تعطیل تا فکری برای تربیت نیرو برای آن کرد . وزیر باید در مقاطع مختلف فعالیت کرده باشد تا نقاط ضعف و قوت را بشناسد و بداند در هر مقطع و پایه په نوع چالش هایی وجود دارد و برای تربیت نیروی انسانی و کمبود خدمات رفاهی و پزشکی و ورزشی فرهنگیان شاغل و بازنشسته چه باید کرد . اگر بازنشستگان فرهنگی فراموش شوند یعنی زمینه بی انگیزگی و سود جویی در شاغلین مهیا می گردد چون می دانند که بعد از بازنشسیتگی دیگر اهمیتی به آنها داده نمی شود . لذا وزیری مقتدر ، آگاه به امور ، شجاع ، عاقبت اندیش و با بینش انقلابی اسلامی نیاز است . مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
آخر باید ایشان را معرفی می کرد مگر توان مخالفت با کسانی که ایشان را رئیس جمهور کرده‌اند دارد . ای داد و بیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
منوریل باید تبدیل به پل هوایی برای اتوبوسا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سلام مجلس محترم به این وزیر هم رای ندهید فقط حاجی بابایی برای آموزش و پرورش عالی است
آخرین اخبار